Ajankohtaista
Reima
Asiakastarinat
”Parhaiden käytäntöjen ja upeimpien esillepanojen jalkauttaminen toteutuspaikasta muihin myymälöihin käy kätevästi”, Taipale toteaa
Monikanavaisuudesta uutta tehoa myymälämarkkinointiin!
Blog
Nykypäivän maailma ja kaupankäynti on perustavanlaatuisesti monikanavaista. Kuluttajina asioimme ja ajattelemme huomaamatta monikanavaisesti. Odotuksemme ovat sidottu yhtä aikaa niin fyysiseen kosketuspintaan kuin digitaaliseen maailmaan. Vaikka käsin kosketeltavat kokemukset ovat lähellä monien sydäntä, huomaamatta ne tuntuvat jopa paremmilta, kun liitämme mukaan verkon tuoman tehokkuuden ja nopeuden.
Onnistu myymälässä – 5 vinkkiä tulokselliseen visuaaliseen markkinointiin
Blog
Mietityttääkö oman myymäläsi menestystekijät muuttuvan kaupan markkinassa ja olet kiinnostunut nostamaan myymäläsi visuaalisen kokemuksen tasoa rohkeasti korkeammalle? Poimi tästä tärkeimmät vinkit myymälämarkkinoinnin kehittämiseen ja kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen parantamiseen.
Conaxess Trade Finland Oy
Asiakastarinat
”SnapShop on vastannut tarpeisiimme todella hyvin. Sovelluksen avulla kaikilla on reaaliajassa sama tieto kampanjoiden tilanteesta ja raportointi eteenpäin esimerkiksi päämiehille käy niin ikään helposti”, kehuu Conaxess Traden markkinointikoordinaattori Mikaela Melander.
Tekoälyllä lisätehoja myymälämarkkinoinnin seurantaan
Blog
Tekoäly voidaan nykyään valjastaa tekemään mitä moninaisempia asioita, eikä sen käyttöönotto enää edellytä isoa budjettia tai ole vain isojen yritysten etuoikeus.
Kohti parempaa myymälämarkkinointia
Blog
Vanhan sanonnan mukaan ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. Myymälämarkkinointikampanjassa lenkit ovat myymälöitä, joita valtakunnallisessa kampanjassa voi olla jopa satoja.
Keväällä kauppa käy
Blog
Kevät on hyvää aikaa kaupankäynnille ja näin ollen myös myymälämarkkinoinnille, kun auringon aktivoimat kuluttajat liikkuvat kaupoissa tekemässä hankintojaan kesää varten.
Fredrik & Louisa
Asiakastarinat
”Tarvitsimme uudenlaisen työkalun kampanjatietojen keräämiseen. Löysimme SnapShop-sovelluksen, jonka avulla tietojen kerääminen ja raporttien koostaminen eri myymälöistä on helppoa. En osaa sanoin kuvata miten paljon sovelluksen käyttöönotto on helpottanut päivittäistä työtaakkaani.”
Oy Transmeri Ab
Asiakastarinat
”SnapShopia käyttää meillä noin 100 henkeä, aina harjoittelijasta toimitusjohtajaan. Kuvat ovat kaikkien nähtävillä ja tykkäystoiminto on ahkerassa käytössä.”
Mondelez
Asiakastarinat
”Meillä ei ollut kokonaisvaltaista järjestelmää, jolla olisimme voineet dokumentoida kampanjoita kaupoissa”, sanoo Mondelezin Norjan myyntikoordinaattori Per-Arne Baakind.